Accueil » International » Actualités

58 boulevard Arago

Tél secrétariat : +33 (0)1 44 07 75 37

relinter@univ-paris1.fr

Horaires d'accueil du public :

Les horaires d'ouverture (hors période de congés universitaires) sont les suivants :

Lundi après-midi (14h-17h)

Mardi matin (9h30-12h30)

Mercredi matin (9h30-12h30)

Jeudi après-midi (14h-17h)

Vendredi matin (9h30-12h30)

La Maison Internationale sera fermée du lundi 26 février au vendredi 2 mars inclus.

Sur rendez-vous en dehors de ces horaires

Actualité détaillée

Paris 1 joins the EUF network

European University Foundation

In December 2017, Paris 1 Panthéon-Sorbonne University joined the European University Foundation, a network of universities committed to bring about a modern, strong and competitive European Higher Education Area through cooperation.

Founded in 2003, the network based in Luxembourg focuses its action on five pillars which are quality mobility, employability, digital higher education, policy innovation and active citizenship.

Thanks to the support of several partners including the European Commission, the European Parliament and the Erasmus Student Network (ESN), the EUF strives to make European universities stronger and more engaged.

For more information on the European University Foundation, visit http://uni-foundation.eu.